Gepubliceerd op: 15-05-2026

De laatste tijd krijgen we heel veel aanvragen binnen voor het lidmaatschap van onze vereniging.
Om onze toerritten goed te kunnen blijven organiseren zitten we momenteel op een maximum aantal oldtimers en personen qua deelname.
We willen de ritten graag zo blijven organiseren als tot nu toe en dat gaat niet lukken met nog meer aanmeldingen omdat de groep dan veel te groot wordt en we nergens meer terecht kunnen wat betreft de locaties.
Vanwege dit feit heeft het bestuur helaas moeten besluiten om een ledenstop in te voeren.
Aan het eind van dit jaar gaat het bestuur bekijken hoe de zaken er dan voorstaan.

Het bestuur